2011. március 2., szerda

Julianne Moore és a 60-as évek






Bevallom nem sok Julianne Moore filmet láttam eddig, talán azért is, mert ő mindig komoly alkotásokban játszik, nem véletlenül zsebelet be már rengeteg díjat és az sem véletlen, hogy remek színésznőnek tartják, aki nem sok agyatlan vígjátékban és romantikus komédiában játszik (ellenben nekem ez utóbbiak a kedvenceim, hát borzasztó vagyok, tudom...). Az utóbbi időben ráadásul a divatvilág is felfigyelt rá, legutóbb láthattuk a Bulgari cég reklámarcaként, amely szintén elég sikeres volt. Most a Talbots arca lett, és gyönyörű, 60-as éveket idéző ruhákban láthatjuk őt. Nekem csak egy bajom van: némelyik képen engem túlságosan is Amy Adamsre emlékeztet, de ha ennyire ragaszkodtak a retusáláshoz, miért nem kérték fel egyből a kétely sztárját?!?! Pedig Julianne photoshop nélkül is szép, nem értem, minek kell ez.. Na mindegy, a lényeg, hogy örülök annak, most hogy vége van a télnek, még mindig nem hanyagolják a tervezők a hatvanas évek stílusában elkészített darabokat! Ez annyira jó!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése