2011. március 22., kedd

Chanel Coco Mademoiselle

Végre megnézhetjük Keira Knightley-t a Chanel új reklámfilmjében, mint a Coco Mademoiselle illat régi-új arcát! Nekem nagyon tetszik, de általában így vagyok a többi Chanel reklámfilmmel is, szóval ez nem meglepő. Egy valami volt furcsa, bár ezzel valószínűleg egyedül vagyok: ha valaki nem tudná, annak elárulom, hogy a film alatt hallható számot Joss Stone énekli, eredetileg egy James Brown szám, az Its a mans world. Mi ezzel a probléma? Nos, igazából csak annyi, hogy én ezt a számot már régóta szeretem, csak nem Jossy előadásában, hanem még egy régebbi Grammy gálán énekelte ugyanezt a számot Christina Aguilera, és valami fergeteges volt, sokkal jobb, mint ez!!! Bár ő énekelte volna itt is....de Karl Lagerfeld Miss Stone-hoz is ragaszkodott, hiszen az előző reklámfilmben ugyanígy ő énekelt, csak akkor a Love című számot. Aki tudja, az feltétlenül keressen rá a Christina-féle feldolgozásra, higgyétek el: megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése