2011. március 20., vasárnap

Szemüvegek Lagerfeld-módra

Mindig kíváncsian várom a szemüveges kampányokat, nem véletlenül, én magam is szemüveget hordok, ám hozzátartozik az igazsághoz, hogy holnap lesz egy hónapja, hogy kontaklencsém van, egyenlőre azonban csak házon belül hordom, utcára még nem merészkedtem ki vele, még szoknom kell...Olyan fura így az arcom,azt a benyomást kelti, mintha valami "hiányozna" róla,és elég macerás is, viszont szuper érzés, hogy hosszú idő óta ismét lehet majd napszemüvegem, eddig sajnos nem hordhattam, idén tavasszal viszont tuti, hogy le sem lehet majd robbantani rólam a napszemcsit, ezt megigérhetem!! De most nézzük inkább, mit visel örök kedvencem, Baptiste Giabiconi, és morc partnere Freja Beha Erichsen a Karl Lagerfeld által fotózott tavaszi kampányban! Nekem mindegyik kivétel nélkül tetszik, sőt, még szívesen néztem volna több kampányfotót is!

P.S:
Nézzétek Karlt a tükörben!!:) Mostanában gyakran feltűnik a saját fotóin...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése