2011. március 18., péntek

Exclusive képek Emma Watsonról!

Már forgatják az a kisfilmet, amiben Emma Watson fogja népszerűsíteni a Lancome új parfümjét, és most találtam néhány képkockát is a várva-várt reklámból! Azt kell, hogy mondjam, nem gondoltam volna anno, hogy Emmából egyszer még stílusikon lesz, azt hittem, ugyanúgy eltűnik a süllyesztőben, mint a legtöbb gyereksztár, és ő is a rehabon köt majd ki......Úgy drukkoltam neki, hogy ez ne így legyen (bár még elindulhat a lejtőn..) és szerencsére abszolút normális lány maradt az elképesztő népszerűsége ellenére is! Szerintem ezt annak is nagyrészt köszönheti, hogy nem Amerikában látta meg a napvilágot, Los Angeles nem éppen arról híres, hogy gyerekbarát város lenne, ugyanúgy drogoznak, isznak a gyerekszínészek is , illetve 18 éven aluliaknak nem ajánlott klubbokba járnak, mint a felnőttek, és még sorolhatnám napestig. Remélem Emma továbbra is a jó úton fog haladni, a Lancome kampány mindenesetre elég nagy dobás tőle, már alig várom a kisfilmet!! Ooolyan gyönyörűek a ruhái!:)

P.S:
A fiú, akivel csókolózik, szintén színész, francia származású és Cyrill Descours-nak hívják, szerintem nagyon kis helyeske!:)








2 megjegyzés:

  1. Nekem ezek a képek egyáltalán nem tetszenek, de nem tudom miért, már Emmát is annyira nyomatják, hogy kezdem unni. Ráadásul elég fiús ruhákat is adtak rá, úgy hogy tényleg néhol úgy néz ki, mint egy fiú, pedig szerintem nagyon jól áll neki a rövid haj! Remélem a kisfilm jobb lesz és csak a képek nagyon rosszak!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, legelőször mikor megláttam, hogy Emma levágatta a haját nagyon kiakadtam, hogym égis hogy tehette ezt, de már megszoktam, és már azt nyilatkozta állítólag,hogy újra elkezdi növeszeni:) Jó is teszi szerintem:) De a képek igenis jók, meglátod, te is megkedveled majd, meg a film is biztos klassz lesz!

    VálaszTörlés