2011. március 8., kedd

"Chuck" a címlapon!


A szívtiprók szívtiprója, Chuck Bass, vagyis Ed Westwickpózol a The Block magazin legfrissebb számának címlapján. Ezt a fantasztikus képet Steven Pannak köszönhetjük, ő kapta lencsevégre ugyanis a Gossip Girl sztárját. Nekem nagyon tetszik, és tudom, hogy ezzel nem leszek egyedül, bár bevallom, nem szoktam nézni a sorozatot, pedig kikiáltották már az új Sex és New Yorknak a Gosspi Girl-t, de valahogy eddig még nem szántam rá magam, hogy belenézzek. Először is azért, mert én a könyveket már akkor elolvastam, amikor még szó sem volt sosrozatról, és amikor megláttam a reklámplakátot, hát, őszintén szólva nem voltam elragatatva tőle.... "Kicsit" át lett írva a történet, és a szereplők jó részét sem így képzeltem el, pl Chuck-ot sem.. Egyedül Nate Archibald megformálójával (Chace Crawford), illetve Blar Waldorf karakterével (Leighton Meester) voltam kibékülve, őket pontosan ilyennek képzeltem el!:) De mivel manapság nem láttam olyan blogot, divatmagazint, divatoldalt, ahonnan ne ők folynának még a csapból is (Blake Livley most épp Chanel táskákat reklámoz) ezért mindenképpen bepótolom a lemaradásomat!Tehát kezdjük is a stílusos befejezéssel:
XoXo
DoraVogue:)

5 megjegyzés:

  1. Nem ehhez tartozik, de jó hír, ha esetleg még nem hallottad! Ma jelenik meg az új ELLE!
    http://www.sanomabp.hu/sajtoszoba/nonapon_jelenik_meg_uj/10316/

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓ, egy angyal vagy, KÖSZIIII!:) Nem tudtam, jó h szólsz!!:) Hip hip HURRÁ!!:)

    VálaszTörlés
  3. Változatlan az ára is jessz!:) hát, nőnapra nem is kaphattam volna szebb ajándékot!:) remélem a tartalommal sem lesz gond!

    VálaszTörlés
  4. Igen, én is megyek és meg is veszem!

    VálaszTörlés
  5. Hát, az tuti:)Bár nem tom mit kellett ennyire szarakodni a kiadóval, de végre megoldották.

    VálaszTörlés