2011. március 3., csütörtök

Jeeee! Britney a V magazinban!







Jó hírem van a Britney rajongóknak: ugyan kedvencük még nem teljesen az igazi, de elkészítette új albumát, (ami egy nagyon jó kis dubstep szám) és most az egyik legrangosabb divatmagazinnak, a V-nek pózol! Mint ismeretes, a magazin mindig több címlappal jelentkezik, hogy mindenki megtalaálja a maga kedvencét, így Britney-féléből is több van, szám szerint 3. Mindegyik kép szuper, én mindig is szurkoltam Britney-nek, hogy rendbe hozza a dolgait, de attól tartok, rá még sokáig úgy emlékezünk majd, mint a bulvárvilág áldozatára, de persze nincs ezzel egyedül...Számtalan ember ment tönkre már a nagy hiper-szuper karrierje miatt, és nem értem azokat, akik szerint ez csakis Britney hibája...A legundorítóbb, hogy valaki(k) még ebben is csak a pénzt látják.....Mindegy, hagyjuk is ezt, a lényeg hogy hossza csönd után újra tudunk friss számokat hallgatni a pophercegnőtől! Hará Brit!!


És így a végére, gondoltam berakok két friss szám előzetesét, mindkettő igen jónak ígérkezik...

2 megjegyzés:

  1. Úgy látszik, ha Britney-nek nem megy, akkor Christina alatt fut a szekér,most Christinának nem jön össze semmi, most Britney "sikeres".

    VálaszTörlés
  2. És tényleg!! most Christináért lehet aggódni:( Ne már, én mindkettőjüket szeretem!!!

    VálaszTörlés