2011. március 2., szerda

Vanity Fair coverboy






A Vanity Fair mostanában biztosra megy, és a legnépszerűbb szépfiúkat teszi a címlapjára: Justin Bieber után (arról persze lehet vitatkozni, ő mennyire is népszerű igazából..) most Robert Pattinson szerepel a lap első oldalán. Na, azért ne hasonlítsuk Justinhoz, ugyanis nemsokára itt az új filmje, tehát ez adta az apropót a címlaphoz. (A Vanity persze gyorasn le is csapott rá..) Tehát a címlap...igen....öö, mit is keres ott az a krokodil?!?!:) Nem tudom, az új moziban elefántok vannak, lehet persze, hogy az már nem fért volna a címlapra, anorexiás elefánt pedig pech, de nincs...maradt a krokodil..:) Sajnos nem túl jó minőségűek a képek, de azért nem nehéz kitalálni, hogy ki készítette a őket: Anne Leibovitz volt, természetesen. Nekem mindegyik képe tetszik, úgyhogy ezek is, sőt, én még többet is szívesen láttam volna.
Egyébként a film zseniális lesz, Rob egy állatorvost játszik majd, és két nagy kedvencem, Christoph Waltz és Reese Whiterspooon is főszerepet kaptak bene. Ízelítőnek itt a trailer is, nagyon szép.






4 megjegyzés:

  1. Ez érdekes...A Burberrynek nemet mondott Robert Pattinson, azzal az indokkal, hogy a színész és nem modell, most mégis modellként láthatjuk...

    VálaszTörlés
  2. Ööö, ez tényleg fura, már csak azért sem értem, mert mielőtt a harry potterben szerepelt modellkedett a drága! nem lehet, hogy kacsa ez a hír? Bár Christopher Bailey biztos szerette volna őt az egyik kampányban látni...Amúgy nagyon viccesek a régi modellképei Robnak, egyszer nézd meg mindenképpen!!

    VálaszTörlés
  3. A Vogue UK weboldalán olvastam, úgy hogy biztos nem kacsa. Nem vagyok a legkevésbé sem Rob fan, de egyszer biztos megnézem...:)

    VálaszTörlés
  4. Hát, akkor úgy látszik kezd nagy lenni az arca... Ha nem modellkedett volna, ma sehol nem lenne! A Burberryt elutasítani...hááát....inkább nem mondok semmit..

    VálaszTörlés