2011. március 17., csütörtök

Magyar lány az angol Vogue-ban








Találós kérdés: ki lehet az a lány, aki az áprilisi Vogue-ban szerepel egy egészen hosszú fotósorozatban? Na igen, nem túl nehéz kitalálni: az üstökösként berobbant Palvin Barbaráról van szó, akivel az itthoni divatvilág is csak áradozni tud. Azért jó pont ez neki, mert szerintem az angol Vogue az egyik legjobb, nekem például az olasz már kicsit elvont, bár lehet, hogy egyedül vagyok ezzel a véleményemmel...Nekem legjobban a retró stílusú ruhák tetszenek, amiket visel, én is elfogadnék egy-két darabot! de hát, végső soron pont erre jók az ilyen editorialok, lehet inspirálódni általuk!



P.S:
Az imént hozta haza a legfrissebb Glamour-t a hugom, és a 9 dolog ami boldoggá tesz című cikkben az egyik pont-nem fogjátok elhinni- magyar lányok a kifutón!!!:) Hűű, hát nem tom, titeket most komolyan ez boldoggá tesz?!?! A hugom már itt röhög, asszongya: "Hááát, nem is tudom, engem ez valahogy nem tesz boldoggá!"-na, most így mégis hogy magyarázzam el, hogy a Glamour igenis komoly magazin?!?!:) Tény, hogy a modellek istenítésével már nagyon túlzásba esnek,és nem csak ők, hanem néhány elvetemül bloggerina is (én mondjuk nem^^) attól még, hogy kattintanak róluk két fotót, még nem nőnek nagyobbat a szemembe emberileg például....Ha rossz egy fotó, akkor akárki szerepel rajta, az igenis rossz marad... Glamour, tessék isteníteni olyanokat, akik tényleg meg is érdemlik!!!

2 megjegyzés:

  1. hát, igen ez engem sem tesz boldoggá, nekem is van egy favoritom, de még talán csak egyszer tettem róla említést.Én mondjuk a Burberryt szoktam favorizálni, de az nem tesz boldoggá, hogy nekik jól megy az üzlet, de ha valaki nekem ajándékozna egy Burberry kabátot, akkor tényleg nagyon boldog lennék. Ez a baj a magyarokkal, hogy ha valaki elkezd favorizálni valamit úgy érezzük, hogy nekünk is ezt kell tennünk. Én próbálok nem ilyen lenni, és arról írni ami nekem tetszik, de lehet hogy nem mindig sikerül...:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jól csinálod, én nagyon megszerettem a blogod legalábbis!:) És, hát igen, egy Burberry kabát abszolút boldoggá tenne engem is!:)♥

    VálaszTörlés