2011. március 17., csütörtök

Rihanna lett a befutó!







Rihannát érte az a megtiszteltetés, hogy az áprilisi Vogue USA címlapján szerepelhet. A fotóit Annie Leibovitz készítette, akiről tudjuk, hogy gyakran megihletik a rajzfilmek, most sem volt ez másképpen, Rihanna a címlapon magár a Kis Hableányt idézi. Én nagyon szeretem Annie munkáit, de ez most mégsem fogott meg igazán, és azt sem nagyon értem, hogy miért pont Ririt kellett covergirlnek választani...Úgy tudtam, hogy Anna Wintour azért nem rakta fel őt a lap első oldalára, mert már több aktképet láthattunk az énekesnőről, ezért meglepődtem, hogy áprilisban mégis ő virít a címlapon. Persze, értem én, hogy Rihannának óriási a rajongótábora, manapság ő az egyik legcoolabb előadó, de mégis.....Nem pont a Vogue címlapjára való....Nem arról van szó, hogy utálnám a csajt, sőt, szeretem a számait, de elég, ha csak meghallom az S&M-et, és nem éppen egy kedves selőlány jut az eszembe Walt Disney klasszikusából...Ugye, értitek? Ettől függetlenül persze mindenki döntse el maga, hogy tetszik-e vagy sem a fotósorozat,bár az biztos, hogy nem a címlap lett a legjobb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése