2011. március 4., péntek

Visszatérés

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én már rendesen unom ezeket az újonc popsztárokat, például Katy Perry-t , Lady Gagát Keshát Justin Biebert és a többi tucatarcot, akik a régi nagyoktól nyúlnak, mint például az örökzöld Madonna. Én százszor inkább hallgatom a nagy visszatérőket, mert már a falra tudnék mászni a fent említettektől.... Britney után itt van mindjárt J. Lo is, először természetesen fanyalogtam, hogy a Lambadát dolgozza fel, gondoltam, na ez is egy nagy szar lesz.....Erre tessék, nem is olyan vészes...Szerencsére nem a teljes slágert vette át, hanem tényleg csak egy kis részletet, ráadásul Pitbull is benne van a klipben óóóó jeeesz!:) (Egyébként nagyon illik Jennyhez ez a régi sláger, el is tudom képzelni, hogy otthon Bronxban anno erre rázták a tánciskolában..! Apropó tánc.....hát Jennifer még mindig nem felejtette el, hogy kell a parkett ördögének lenni..) Szóval most már tényleg csak Madonna hiányzik de úgy tudom, ő is készülődik már!:)

Amúgy sajnos nem véletlenül csináltam zenés posztot, ugyanis nem nagyon tudok új képeket elmenteni, miért is lenne tökéletes az internet ugye... Remélem J. Lo egy kicsit feldobja mindenki hangulatát!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése