2011. március 5., szombat

ELLE portrék









Brühühühü, még mindig nincs ELLE, én már nagyon aggódok, hogy mégis mikor szándékozik megjelenni a következő szám, az újságárus csaj már kezd furán nézni rám, hogy mindig az ELLE után érdeklődök, még be se lépek az ajtón, már tudja mit akarok/akarnék...:) Már unhatja a fejem, szegény:) Ezek után persze kénytelen vagyok beérni a régebbi számokkal, illetve a külföldi ELLE magazinok editorialjaival. Most egy régebbi sorozatot találtam, ami megtetszett, egész pontosan a francia ELLE decemberi számát, abban is a Daria Werbowy portrék keltették fel az érdeklődésemet: az egyik képen nagyon erős sminket visel, a másikon viszont szinte nem is festették ki...A Mihalik Enikővel gyakran összetévesztett lánynak mindkettő változat elég jól áll, lvagy legalábbis a képeken jól mutat. A fotókat Dusan Reljin készítette. Ó, és figyeljétek a fülbevalóját is az első képen, naaagyon állat!:)

2 megjegyzés:

  1. Az Elle magazin kiadóváltás miatt késik, de én azt olvastam, hogy most már rendeződött, és hamarosan várható a márciusi szám!

    VálaszTörlés
  2. Igen, köszi, én is ennyit hallottam, de utána azt is, hogy még a márciusi sem biztos...Hát nem tudom, én reménykedem...!

    VálaszTörlés