2011. március 10., csütörtök

Britney one more time







Most, hogy Britney visszatért (már sokadjára) a média ismét tőle hangos, ugyanis lépten nyomon olyan magazinokba botlunk, ahol ő pózol, netán még a címlapon is láthatjuk Miss Spears-t. Ez alkalommal az OUT-nak fotózták, fekete-fehér képeken, hogy aki eddig még nem tudta, az most ne érezze magát rosszul, amiatt, hogy nem volt tisztában azzal, pontosan hol is vannak Britney tetoválásai, a tornadressznek köszönhetően ez ugyanis teljesen világossá vált...Még szerencse, hogy csak kis mintákról van szó, mert hát valljuk be, Brit nagyon jó példája a jojó effektusnak, ami nem biztos, hogy nincs hatással a tetoválásokra....Nekem ezek a képek közel sem tetszenek annyira, mint a V magazin féle fotók, de legalább nem azt kell hallanunk, hogy már megint hol borotválta kopaszra a fejét....Ha róla beszélünk, akkor (sajnos) már ez is nagy szó...

2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a nőt!!! A PopKirálynő tökéletes formában van így, két gyermek után is!!! ;) Britney maga a stílus! IMÁDOM!!! ;) <3<3<3

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is mindig szerettem őt, gyakorlatilag az ő zenéin nőttem fel. (És ezzel nem vagyok egyedül)

    VálaszTörlés